Hieronder geven we een indicatie van de workshop. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.
- Reflectie op de huidige vaardigheden van klantbeleving.
- De nodige theorie over ultieme klantbeleving. Wat houdt dit precies in en welke factoren spelen een rol?
- Het in kaart brengen van een klantreis en alle verschillende contactmomenten die daarin zitten.
- Het echt willen en kunnen begrijpen van je klant om te begrijpen wat die nodig heeft.
- Brainstormen over wanneer en hoe de klantbeleving verder geoptimaliseerd kan worden, en wat daarvoor nodig is.
- Technieken om de klantbeleving te kunnen optimaliseren, zoals gastvrijheid, open communicatie en verbindend communiceren.
- Concrete handvatten, waardevolle tips en handige technieken op het gebied van ultieme klantbeleving.
- Definiëren van de next step en het delen van de laatste inzichten.
Naast deze onderwerpen hebben onze workshops een paar vaste blokken, zoals een gezamenlijke opening, veel (praktijk)oefeningen, een Q&A en een plenaire afsluiting. Tussendoor zijn er voldoende pauzes.