Hieronder geven we een indicatie van de workshop. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.
- Reflectie op het huidige niveau van team branding.
- De nodige theorie over team branding. Wat houdt dit precies in en welke factoren spelen een rol?
- Kernwaarden en kwaliteiten van het team: verkennen van de gezamenlijke waarde en hoe deze geconcretiseerd kan worden.
- Op interactieve wijze definiëren van de unieke kwaliteiten binnen de groep en hoe deze helpen om het team brand te bepalen.
- Helder krijgen van de kernwaarden, kwaliteiten en de missie, om deze door te vertalen in een concreet team brand.
- We bespreken hoe jullie dit team brand voortaan meer kunnen gaan uitdragen richting interne en externe stakeholders.
- Concrete handvatten, waardevolle tips en handige technieken op het gebied van team branding.
- Definiëren van de next step en het delen van de laatste inzichten.
Naast deze onderwerpen hebben onze workshops een paar vaste blokken, zoals een gezamenlijke opening, veel (praktijk)oefeningen, een Q&A en een plenaire afsluiting. Tussendoor zijn er voldoende pauzes.