55+ zakelijke workshops

13 gespecialiseerde trainers

75+ klanten in 2018

Beoordeeld met een 8,6

Boek een zakelijke workshop
Ultieme klantbeleving.

Zakelijke workshop klantbeleving/ workshop werknemers klantbeleving/ workshop werknemers klantbeleving/ workshop personeel klantbeleving

Je bent hier: Home » Zakelijke workshops » Workshop Ultieme klantbeleving

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

Na de workshop Ultieme Klantbeleving optimaliseer jij ieder contactmoment met een klant.

Veel werknemers in Nederland hebben te maken met klanten. In sommige organisaties zijn dat interne klanten, maar in nog meer organisaties externe klanten. Die klanten zijn natuurlijk essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

Willen jij en je collega's..

  • Weten wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren?
  • Een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is?
  • Een concreet plan opstellen om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen?

Ieder contactmoment doet iets met de klantbeleving

Ben je wel eens bij een bedrijf binnen gelopen, waarna de dame of heer van de receptie je met de nek aankeek? Dat is geen mooi visitekaartje voor de organisatie. Zonde, want waarschijnlijk kom je daar nu niet graag meer. Deze contactmomenten vinden zich tegenwoordig niet alleen in gebouwen af, maar bijvoorbeeld ook telefonisch of digitaal. Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving en is dus belangrijk. Maar hoe realiseer je die optimale klantbeleving nu dan? Dat leren we je in deze workshop.

Als je veel in aanraking komt met externe klanten kan deze workshop van grote waarde zijn. Samen gaan we zorgen voor blije, terugkerende klanten die vol lof over jouw organisatie spreken. Benieuwd naar wat je gaat leren? Lees dan snel verder.

Details

Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen? Als je contact met ons opneemt adviseren we je graag.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) klantbeleving?
De term klantbeleving verraad al een hoop. Het gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Of dit nu face-to-face, telefonisch of online is. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

  Cases
Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

  Analyse organisatie
Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

  Analyse klantreis
Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat en goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

  Plan van toepassing
Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Een plan van toepassing helpt je om dat te doen.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom werken aan een aantal concrete doelen.

  Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

  Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

  Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

Follow-up: Team en/of individuele challenge
Om zo veel mogelijk profijt van de workshop te hebben stimuleren we om ook na afloop actief met de stof bezig te zijn. Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Jeltje
– Trainer bij Job Education sinds 2017;
– Gespecialiseerd in Customer Experience;

Creatief, resultaatgericht en interactief zijn termen die de trainingsstijl van Jeltje kenmerken. Met een goede dosis humor, een open houding en oprechte interesse in deelnemers weet zij van iedere workshop een succes te maken. Daarbij geeft zij helder, eerlijk en frequent feedback aan deelnemers zodat zij een optimaal rendement uit de workshop halen.

Specialisme
Na het behalen van haar mastertitel aan de universiteit van Rotterdam is Jeltje zich sterk gaan verdiepen in Customer Experience. Ze heeft daardoor intensieve kennis over klantgerichtheid binnen organisaties opgebouwd. Deze kennis deelt ze in de workshops die ze bij Job Education organiseert.

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€745,0016 (groter in overleg)Workshop
4 uur€995,0016 (groter in overleg)Workshop
7 uur€1.795,0016 (groter in overleg)Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) klantbeleving?
De term klantbeleving verraad al een hoop. Het gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Of dit nu face-to-face, telefonisch of online is. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

  Cases
Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

  Analyse organisatie
Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

  Analyse klantreis
Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat en goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

  Plan van toepassing
Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Een plan van toepassing helpt je om dat te doen.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom werken aan een aantal concrete doelen.

  Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

  Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

  Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

Follow-up: Team en/of individuele challenge
Om zo veel mogelijk profijt van de workshop te hebben stimuleren we om ook na afloop actief met de stof bezig te zijn. Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Trainer

Jeltje
– Trainer bij Job Education sinds 2017;
– Gespecialiseerd in Customer Experience;

Creatief, resultaatgericht en interactief zijn termen die de trainingsstijl van Jeltje kenmerken. Met een goede dosis humor, een open houding en oprechte interesse in deelnemers weet zij van iedere workshop een succes te maken. Daarbij geeft zij helder, eerlijk en frequent feedback aan deelnemers zodat zij een optimaal rendement uit de workshop halen.

Specialisme
Na het behalen van haar mastertitel aan de universiteit van Rotterdam is Jeltje zich sterk gaan verdiepen in Customer Experience. Ze heeft daardoor intensieve kennis over klantgerichtheid binnen organisaties opgebouwd. Deze kennis deelt ze in de workshops die ze bij Job Education organiseert.

+ Proces

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€745,0016 (groter in overleg)Workshop
4 uur€995,0016 (groter in overleg)Workshop
7 uur€1.795,0016 (groter in overleg)Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

Deze workshop boeken voor jouw organisatie?

Is dit ook iets voor jou?

Of doorzoek het complete aanbod van meer dan 50 zakelijke workshops:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Aangenaam, wij zijn Job Education. De #1 aanbieder van zakelijke workshops. Kennis maken? Bekijk onze over ons pagina.

Ontvang onze hand-out.

Hoe je werknemers (en de organisatie) in zes stappen optimaal laat profiteren van een workshop.
Rated 4.5/ 5 by 21 Clients on Google+
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off