45+ zakelijke workshops

Gespecialiseerde trainers

75+ klanten in 2018

Beoordeeld met een 8,6

Boek een zakelijke workshop
Ultieme klantbeleving.

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

Je bent hier: Home » Zakelijke workshops » Workshop Ultieme klantbeleving

Na de workshop Ultieme klantbeleving optimaliseren jij en je collega's ieder contactmoment met een klant.

Veel werknemers in Nederland hebben direct of indirect te maken met klanten. In sommige functies zijn dat interne klanten, in andere functies gaat het om externe klanten. Die klanten zijn essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou, jouw dienstverlening en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

Willen jij en je collega's..

Leren over klantbeleving en waarom het zo ontzettend waardevol is?

Inzichtelijk maken waar en hoe de organisatie in contact staat met klanten?

Vanuit de ogen van de klant tot allerlei optimalisaties te komen?

Een plan opstellen om de ultieme klantbeleving te realiseren?

Ieder contactmoment doet iets met de klantbeleving

Ben je wel eens bij een bedrijf binnen gelopen, waarna de dame of heer van de receptie je met de nek aankeek? Dat is geen mooi visitekaartje voor de organisatie. Zonde, want waarschijnlijk kom je daar nu niet graag meer. Deze contactmomenten vinden zich tegenwoordig niet alleen in gebouwen af, maar bijvoorbeeld ook telefonisch of digitaal. Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving en is dus belangrijk. Maar hoe realiseer je die optimale klantbeleving dan? Dat leren we je in deze workshop.

Als je veel in aanraking komt met externe klanten kan deze workshop van grote waarde zijn. Samen gaan we zorgen voor blije, terugkerende klanten die vol lof over jouw organisatie spreken. Benieuwd naar wat je gaat leren? Lees dan snel verder.

Details van de workshop Ultieme klantbeleving

Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen of behoefte aan meer informatie? Neem gerust contact met ons op.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Hoe veel aandacht wordt er momenteel besteed aan klantbeleving? En hoe goed is die?

We vertellen je over het belang van klantbeleving. Klantbeleving gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

We zoomen in op jouw organisatie. Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

In verschillende opdrachten analyseren we de klantreis. Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat een goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Door een plan van toepassing te maken wordt dit mogelijk.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom onder andere werken aan de volgende concrete doelen:

Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

Je verplaatst je in de klant en komt vanuit zijn ogen tot verscheidene optimalisaties op het gebied van klantbeleving;

Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
3,5 uur€995,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
7 uur€1.595,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Hoe veel aandacht wordt er momenteel besteed aan klantbeleving? En hoe goed is die?

We vertellen je over het belang van klantbeleving. Klantbeleving gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

We zoomen in op jouw organisatie. Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

In verschillende opdrachten analyseren we de klantreis. Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat een goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Door een plan van toepassing te maken wordt dit mogelijk.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom onder andere werken aan de volgende concrete doelen:

Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

Je verplaatst je in de klant en komt vanuit zijn ogen tot verscheidene optimalisaties op het gebied van klantbeleving;

Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
3,5 uur€995,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
7 uur€1.595,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Proces

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

Vrijblijvende offerte ontvangen?

De offerte wordt op maat gemaakt en is geheel vrijblijvend.  👍

Deze workshop boeken?

Vraag een geheel vrijblijvende offerte bij ons aan.  📄

Gerelateerde workshops:

Of doorzoek ons complete aanbod:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories

Hulp nodig?

Mail ons of bel ons op 030 – 2272404.
download
Advies of hulp nodig?

We helpen je graag met het maken van de beste keuze!  🙂

Zakelijke workshop werknemers medewerkers kantoor klantbeleving beleving klant

Rated 4.5/ 5 by 38 Clients on Google+
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off