Je bent hier: Home » Zakelijke Workshops » Workshop Klantbeleving

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

Na de workshop Klantbeleving optimaliseer jij ieder contactmoment met een klant.

Veel werknemers in Nederland hebben te maken met klanten. In sommige organisaties zijn dat interne klanten, maar in nog meer organisaties externe klanten. Die klanten zijn natuurlijk essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

  Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving
Ben je wel eens bij een bedrijf binnen gelopen, waarna de dame of heer van de receptie je met de nek aankeek? Dat is geen mooi visitekaartje voor de organisatie. Zonde, want waarschijnlijk kom je daar nu niet graag meer. Deze contactmomenten vinden zich tegenwoordig niet alleen in gebouwen af, maar bijvoorbeeld ook telefonisch of digitaal. Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving en is dus belangrijk. Maar hoe realiseer je die optimale klantbeleving nu dan? Dat leren we je in deze workshop.

Als je veel in aanraking komt met externe klanten kan deze workshop van grote waarde zijn. Samen gaan we zorgen voor blije, terugkerende klanten die vol lof over jouw organisatie spreken. Benieuwd naar wat je gaat leren? Lees dan snel verder.

Je vindt de details onder de afbeelding.
workshop1

Details


Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen? Als je contact met ons opneemt adviseren we je graag.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) klantbeleving?
De term klantbeleving verraad al een hoop. Het gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Of dit nu face-to-face, telefonisch of online is. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

  Cases
Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

  Analyse organisatie
Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

  Analyse klantreis
Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat en goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

  Plan van toepassing
Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Een plan van toepassing helpt je om dat te doen.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. Na deze workshop verlaat jij de ruimte met onder meer de volgende resultaten:

  Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

  Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

  Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

Jeltje Meijvogel
– Trainer bij Job Education sinds 2017;
– Gespecialiseerd in Customer Experience;

Creatief, resultaatgericht en interactief zijn termen die de trainingsstijl van Jeltje kenmerken. Met een goede dosis humor, een open houding en oprechte interesse in deelnemers weet zij van iedere workshop een succes te maken. Daarbij geeft zij helder, eerlijk en frequent feedback aan deelnemers zodat zij een optimaal rendement uit de workshop halen.

Specialisme
Na het behalen van haar mastertitel aan de universiteit van Rotterdam is Jeltje zich sterk gaan verdiepen in Customer Experience. Ze heeft daardoor intensieve kennis over klantgerichtheid binnen organisaties opgebouwd. Deze kennis deelt ze in de workshops die ze bij Job Education organiseert.

Om zo veel mogelijk profijt te hebben van de workshop stimuleren we je ook na afloop om actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op (één van) de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€745,00Maximaal 16Workshop
4 uur€995,00Maximaal 16Workshop
7 uur€1.795,00Maximaal 16Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) klantbeleving?
De term klantbeleving verraad al een hoop. Het gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Of dit nu face-to-face, telefonisch of online is. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

  Cases
Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

  Analyse organisatie
Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

  Analyse klantreis
Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat en goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

  Plan van toepassing
Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Een plan van toepassing helpt je om dat te doen.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. Na deze workshop verlaat jij de ruimte met onder meer de volgende resultaten:

  Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

  Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

  Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

+ Trainer

Jeltje Meijvogel
– Trainer bij Job Education sinds 2017;
– Gespecialiseerd in Customer Experience;

Creatief, resultaatgericht en interactief zijn termen die de trainingsstijl van Jeltje kenmerken. Met een goede dosis humor, een open houding en oprechte interesse in deelnemers weet zij van iedere workshop een succes te maken. Daarbij geeft zij helder, eerlijk en frequent feedback aan deelnemers zodat zij een optimaal rendement uit de workshop halen.

Specialisme
Na het behalen van haar mastertitel aan de universiteit van Rotterdam is Jeltje zich sterk gaan verdiepen in Customer Experience. Ze heeft daardoor intensieve kennis over klantgerichtheid binnen organisaties opgebouwd. Deze kennis deelt ze in de workshops die ze bij Job Education organiseert.

+ Follow-up

Om zo veel mogelijk profijt te hebben van de workshop stimuleren we je ook na afloop om actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op (één van) de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€745,00Maximaal 16Workshop
4 uur€995,00Maximaal 16Workshop
7 uur€1.795,00Maximaal 16Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

Deze workshop boeken voor jouw organisatie?

Of doorzoek het complete aanbod van meer dan 50 zakelijke workshops:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Aangenaam, wij zijn Job Education. De #1 aanbieder van zakelijke workshops. Kennis maken? Bekijk onze over ons pagina.

  • Jennifer Willemsen
    Jennifer Willemsen, Wandertale
    “Job Education is bij ons aangehaakt toen wij besloten meer te gaan investeren in het welzijn en de vitaliteit van onze werknemers. De workshops over vitaliteit hebben concrete verbeterpunten opgeleverd op dit gebied, die we direct hebben kunnen toepassen. Dat praktische resultaat is precies waar we naar op zoek waren. Buiten de uitkomst: professionele club mensen, leuk contact, effectieve dienstverlening.”
  • Maurits Schuijf
    Maurits Schuijf, StadsFruit
    "Job Education heeft voor ons workshops gegeven over stressmanagement en vitaliteit. Wij hebben het ervaren als hele leuke, leerzame workshops. De deelnemers waren vooral enthousiast over de praktische handvatten hoe ze beter met deze onderwerpen om kunnen gaan. Daarnaast verloopt het contact met Job Education altijd snel en prettig."
  • Anne van den Berg
    Anne van den Berg, Gemeente Rijssen-Holten
    "Wij hebben Job Education gevraagd workshops te geven op onze medewerkersdag in juli. Wat we erg leuk vonden was de plezierige, professionele en snelle manier van communiceren. De workshops waren leuk en goed opgezet. Informatie werd afgewisseld met veel praktijkoefening. Het leerrendement van de deelnemers was daardoor groot. Er was een goede balans tussen plezier, interactie en impact. Al met al zijn wij erg enthousiast geworden over de aanpak van Job Education."
  • Petri van Vugt
    Petri van Vugt, Hager
    Voor onze Hager Kerstdag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops en zijn hiervoor bij Job Education te rade gegaan. Een partij die met de klant meedenkt en met de gekozen workshops “Lachen” en “Mindfulness” hebben we een hele gezellige en tevens leerzame middag beleefd. Leuke en professionele trainers zijn hiervoor ingezet die goed begrepen wat de bedoeling was. Kortom, een samenwerking met Job Education was voor ons een zeer geslaagde ervaring!

Niet gevonden wat je zocht?

Doorzoek ons complete aanbod van 55+ workshops.

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Ontvang onze hand-out.

Hoe je werknemers (en de organisatie) in zes stappen optimaal laat profiteren van een workshop.
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off

Hallo daar, mogen we iets vragen?

We verzamelen feedback om meer inzicht in onze bezoekers te krijgen. Zou je deze korte (anonieme) vragenlijst in willen vullen? We waarderen het enorm!

PS. We beseffen dat pop-ups niet prettig zijn. Daarom zie je deze pop-up nooit meer terug zodra je hem wegklikt.