Boek een zakelijke incompany workshop

Ultieme klantbeleving

Workshop Ultieme klantbeleving

Veel werknemers in Nederland hebben direct of indirect te maken met klanten. In sommige functies zijn dat interne klanten, in andere functies gaat het om externe klanten. Die klanten zijn essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou, jouw dienstverlening en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

Ieder contactmoment versterkt of verzwakt het beeld dat klanten van jullie hebben

Ben je wel eens bij een bedrijf binnen gelopen, waarna de dame of heer van de receptie je met de nek aankeek? Dat is geen mooi visitekaartje voor de organisatie. Zonde, want waarschijnlijk kom je daar nu niet graag meer. Deze contactmomenten vinden zich tegenwoordig niet alleen in gebouwen af, maar bijvoorbeeld ook telefonisch of digitaal. Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving en is dus belangrijk. Maar hoe realiseer je die optimale klantbeleving dan? Dat leren we je in deze workshop.

Als je veel in aanraking komt met externe klanten kan deze workshop van grote waarde zijn. Samen gaan we zorgen voor blije, terugkerende klanten die vol lof over jouw organisatie spreken. Benieuwd naar wat je gaat leren? Lees dan snel verder.

Inhoud van de workshop

Hieronder geven we een indicatie van de workshop. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.


  • Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Hoe veel aandacht wordt er momenteel besteed aan klantbeleving? En hoe goed is die?
  • We vertellen je over het belang van klantbeleving. Klantbeleving gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.
  • Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?
  • We zoomen in op jouw organisatie. Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?
  • In verschillende opdrachten analyseren we de klantreis. Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat een goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.
  • Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Door een plan van toepassing te maken wordt dit mogelijk.
Resultaten van de workshop

We gaan in deze workshop werken aan de volgende resultaten.


  • Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;
  • Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;
  • Je verplaatst je in de klant en komt vanuit zijn ogen tot verscheidene optimalisaties op het gebied van klantbeleving;
  • Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.
Investering en proces

Hebben jullie andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.


DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
4 uur€1.095,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
7 uur€1.595,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)

Proces voor de workshop

Het is essentieel dat de inhoud van de workshop zo veel mogelijk is afgestemd op jullie situatie. Om die reden doorlopen we op voorhand de volgende stappen:

  1. We bellen na de offerteaanvraag op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.
  2. We sturen een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en behoeftes.
  3. We stemmen de inhoud af op jullie wensen en situatie.
  4. We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug.

Offerte aanvragen

Vraag een geheel vrijblijvende offerte aan. Binnen 48 uur in je mailbox! 

Workshop in het kort

  • 2, 4 of 7 uur
  • Vanaf €845,00 excl. btw
  • 15 personen (meer in overleg)
  • Incompany in heel Nederland

Hebben jullie interesse in deze workshop?

Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden.

Benieuwd geworden naar onze workshops? Via de foto’s hiernaast geven we je alvast een inkijkje.

8,6 waardering

Onze klanten waarderen ons met een gemiddelde van 8,6.

150+ klanten

We hielpen de afgelopen jaren 150+ klanten door heel Nederland.

#1 trainers

Onze trainers zijn experts binnen hun vakgebied. Zo waarborgen we kwaliteit.

Hebben jullie interesse in deze workshop?

Meer dan 150 tevreden klanten gingen jullie al voor.

Jaarlijks verwelkomen we meer dan 45 nieuwe klanten. Door heel Nederland en van iedere grootte.

Zij beoordelen ons met een gemiddelde klantwaardering van 8.6!

Dineke Philipse

Als branchevereniging voor ondernemers in de evenementenbranche zoeken we vaak trainingen en workshops die onze leden helpen in hun bedrijfsmatige en individuele ontwikkeling en professionalisering. We werken daarvoor graag samen met Job Education vanwege het brede aanbod en de goeie prijsstelling. Daarnaast is het contact bijzonder prettig en kunnen ze snel schakelen.

Dineke Philipse
Rian van Nuland

Job Education geeft sinds 2 jaar workshops aan onze collega’s. Het aanbod is heel divers en daarom zit er altijd iets interessants bij. De communicatie m.b.t. het boeken van workshops is helder en duidelijk, zowel voorafgaand aan de workshops als nadien ter evaluatie. De feedback van mijn collega’s over de inhoud van de workshops is ook altijd goed!

Rian van Nuland
Michelle Oosthuyzen

Wij hebben de workshop Feedback for growth bij Job Education gevolgd. De workshop was leerzaam en plezierig. We hebben een mooie middag gehad. De feedback van de deelnemers was ook heel positief. Onze ervaring met Job Education is dus een hele fijne.

Michelle Oosthuyzen
Nancy Stevens

Job Education verzorgt op regelmatig workshops voor ons. Een fijne partner om mee samen te werken. Ze schakelen snel en denken altijd goed met ons mee.

Nancy Stevens
Petri van Vugt

Voor onze Kerstdag zochten we 2 workshops en zijn hiervoor bij Job Education te rade gegaan. Uiteindelijk hebben we een lachworkshop en een mindfulness workshop gevolgd. Zij dachten goed mee en verzorgden een leerzame middag met twee ervaren trainers.

Petri van Vugt

Peter Houtman

Coördinator

Heb je hulp nodig?

Ben je geïnteresseerd in een van onze zakelijke workshops? Als je contact opneemt helpen we graag bij het maken van de beste keuze. 

We zijn per mail bereikbaar op welkom@jobeducation.nl of
telefonisch op 030 – 227 2404.