Zakelijke incompany workshop

Ultieme klantbeleving

Home | Zakelijke workshops | Workshop Ultieme klantbeleving

Workshop Ultieme klantbeleving

Veel werknemers in Nederland hebben direct of indirect te maken met klanten. In sommige functies zijn dat interne klanten, in andere functies gaat het om externe klanten. Die klanten zijn essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou, jouw dienstverlening en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

Ieder contactmoment versterkt of verzwakt het beeld dat klanten van jullie hebben

Ben je wel eens bij een bedrijf binnen gelopen, waarna de dame of heer van de receptie je met de nek aankeek? Dat is geen mooi visitekaartje voor de organisatie. Zonde, want waarschijnlijk kom je daar nu niet graag meer. Deze contactmomenten vinden zich tegenwoordig niet alleen in gebouwen af, maar bijvoorbeeld ook telefonisch of digitaal. Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving en is dus belangrijk. Maar hoe realiseer je die optimale klantbeleving dan? Dat leren we je in deze workshop.

Als je veel in aanraking komt met externe klanten kan deze workshop van grote waarde zijn. Samen gaan we zorgen voor blije, terugkerende klanten die vol lof over jouw organisatie spreken. Benieuwd naar wat je gaat leren? Lees dan snel verder.

Inhoud van de workshop

Hieronder geven we een indicatie van de workshop. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.


  • Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Hoe veel aandacht wordt er momenteel besteed aan klantbeleving? En hoe goed is die?
  • We vertellen je over het belang van klantbeleving. Klantbeleving gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.
  • Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?
  • We zoomen in op jouw organisatie. Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?
  • In verschillende opdrachten analyseren we de klantreis. Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat een goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.
  • Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Door een plan van toepassing te maken wordt dit mogelijk.
Resultaten van de workshop

We gaan in deze workshop werken aan de volgende resultaten.


  • Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;
  • Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;
  • Je verplaatst je in de klant en komt vanuit zijn ogen tot verscheidene optimalisaties op het gebied van klantbeleving;
  • Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.
Over de trainer

We werken uitsluitend met gespecialiseerde trainers. Deze workshop wordt gegeven door:


Jeltje

Jeltje heeft geruime ervaring als trainer binnen het bedrijfsleven. Sinds 2018 doet ze dat ook voor Job Education, waarbij ze incompany workshops organiseert op het gebied van customer journey mapping, klantbeleving en persoonlijk leiderschap.

Tijdens workshops met Jeltje zijn de deelnemers veel actief bezig. Want na het delen van de benodigde theorie gaat de groep voornamelijk zelf aan de slag. Door deelnemers te laten reflecteren, debatteren en oefenen komen zij snel tot inzichten, nieuwe kennis en nieuwe skills. Zo haalt Jeltje het maximale rendement uit iedere sessie die ze organiseert.

Investering en proces

Hebben jullie andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.


DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
4 uur€1.095,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)
7 uur€1.595,00 ex. btwMax. 15 (meer in overleg)

Proces voor de workshop

Het is essentieel dat de inhoud van de workshop zo veel mogelijk is afgestemd op jullie situatie. Om die reden doorlopen we op voorhand de volgende stappen:

  1. We bellen na de offerteaanvraag op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.
  2. We sturen een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en behoeftes.
  3. We stemmen de inhoud af op jullie wensen en situatie.
  4. We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug.

Offerte aanvragen

Vraag een geheel vrijblijvende offerte aan voor deze workshop. Binnen 48 uur in je inbox.

Deze workshop in het kort

Duur: 2, 4 of 7 uur


Vanaf: €845,00 excl. btw


Groep: Max. 15 (meer in overleg)


Waar: Incompany, heel Nederland

Andere wensen of behoeftes? We kunnen de workshop aanpassen.

Willen jij en je collega’s deze incompany workshop volgen?

Vraag een geheel vrijblijvende offerte aan voor deze workshop.
Je ontvangt de offerte binnen 48 uur in je mailbox.

Heb je nog vragen of wil je advies? Onze coördinatoren helpen je graag.

We mochten onze workshops al bij meer dan 150 klanten organiseren! 😍
Zij beoordelen ons met een gemiddelde van 8.6. Daar zijn we trots op!

Dineke Philipse

Verenigingsmanager, CLC-Vecta

Job Education helpt ons vaak met workshops die we onze leden aanbieden. Daarbij is het prettig dat ze fijn communiceren, een breed aanbod hebben en eerlijk geprijsd zijn. 

Rian van Nuland

Medewerker HRM, Lavans

Job Education verzorgt al ruim 2 jaar workshops voor ons hele bedrijf. Ze hebben een divers aanbod en de communicatie is snel en duidelijk. Zowel voor als na de workshop.

Michelle Oosthuyzen

Eigenaar, Stadsfruit

Wij hebben bij deze organiatie een workshop Effectief complimenteren gedaan. Onze collega’s waren erg tevreden over de workshop en de trainer. Tot de volgende keer!

Nancy Stevens

Teammanager, IvVW

Wij boeken regelmatig bij Job Education. Ze bewijzen zich altijd weer als een fijne partner om mee samen te werken. Snel schakelen, goed contact en ze denken altijd met je mee.

Maurits Schuijf

Founder, Shakes on Wheels

Op de events die we voor klanten organiseren zetten we Job Education regelmatig in. Zij verzorgen dan een workshop en wij de catering. Onze klanten zijn altijd erg enthousiast!

Robin van ‘t Ruim

Manager, de Balie

Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met Job Education beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren!

8,6 waardering

Onze klanten waarderen ons
met een gemiddelde van 8,6.

150+ klanten

We hielpen de afgelopen jaren
150+ klanten door heel NL.

#1 trainers

Onze trainers zijn stuk voor stuk
experts binnen hun vakgebied.

Actief leren

Wij passen ‘actief leren’ toe voor
een optimaal leerrendement.

Peter Houtman

Coördinator

Heb je advies nodig?

Ben je geïnteresseerd in het volgen van een van onze workshops?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

  We zijn per mail bereikbaar op welkom@jobeducation.nl.
→  We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 2404.