Hieronder geven we een indicatie van de workshop. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.
- Reflectie op het huidige kennisniveau van customer journey mapping onder de deelnemers.
- De nodige theorie over customer journey mapping. Wat houdt dit precies in en welke factoren spelen een rol?
- Inzicht in en bespreken van het belang van klantinzichten, touchpoints en klantemoties.
- Uitwerken van een concrete customer journey die de groep zelf als casus kan inbrengen.
- Alles voor een succesvolle implementatie van de optimalisaties worden doorgevoerd in de klantreis.
- Doorvertaling van customer journey mapping naar jullie unieke werkcontext.
- Concrete handvatten, waardevolle tips en handige technieken op het gebied van customer journey mapping.
- Definiëren van de next step en het delen van de laatste inzichten.
Naast deze onderwerpen hebben onze workshops een paar vaste blokken, zoals een gezamenlijke opening, veel (praktijk)oefeningen, een Q&A en een plenaire afsluiting. Tussendoor zijn er voldoende pauzes.