55+ zakelijke workshops

13 gespecialiseerde trainers

75+ klanten in 2018

Beoordeeld met een 8,6

Boek een zakelijke workshop
Customer journey mapping.

Zakelijke workshop Customer journey mapping / workshop werknemers Customer journey mapping / workshop werknemers Customer journey mapping / workshop personeel Customer journey mapping

Je bent hier: Home » Zakelijke workshops » Workshop Customer journey mapping

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

Met de workshop Customer Journey Mapping creëer je de perfecte klantreis.

De customer journey is een term die je steeds vaker voorbij hoort komen. In het Nederlands spreken we van de klantreis. Dat is eigenlijk een analyse van alle momenten waarop een klant in contact komt met jouw organisatie. Het is voor de ervaring die een klant met een bedrijf heeft erg belangrijk om deze klantreis te optimaliseren. Maar hoe vaak gebeurt dat nog? Als je een medewerker vraagt waarom hij iets op een bepaalde manier doet is het antwoord regelmatig: ”het is altijd al zo geweest”.

Willen jij en je collega's..

  • Leren over Customer Journey Mapping en de waarde die het een organisatie kan opleveren?
  • De klantreis analyseren en ontleden, zowel door je eigen ogen als die van de klant?
  • Op zoek gaan naar de WOW-momenten van de klantreis?
  • Concrete verbeteringsplannen ontwikkelen om de klantreis te optimaliseren?

Zorg voor blije, terugkerende klanten

Vaak zijn contactmomenten tussen organisatie en klant al jaren hetzelfde. Om te kunnen veranderen is het belangrijk om deze routines van tafel te vegen. De wensen van de klant zijn continu in beweging. Je doet er dus goed aan regelmatig stil te staan bij de customer journey van jouw klanten. Als organisatie kan dat een hoop opleveren. Een goed uitgedachte klantreis zorgt voor blije, terugkerende klanten die ook nog eens ambassadeurs worden voor de organisatie. En dat is waar het uiteindelijk om draait.

Benieuwd naar de inhoud van de workshop Customer Journey Mapping? Onder het tabblad ‘inhoud’ vertellen we je precies wat er aan bod komt.

Details

Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen? Als je contact met ons opneemt adviseren we je graag.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) customer journey mapping?
Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

  Analyse klantreis
Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

  Door de ogen van de klant
Je leert hoe je je moet verplaatsen in de klant. Hoe beleeft een klant de contactmomenten die hij of zij heeft met jouw organisatie? Als je dit weet, weet je ook waar de knelpunten zitten.

  WOW-ervaring
Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. Door actief te reflecteren en brainstormen gaan jij en je collega’s deze WOW-momenten achterhalen.

  Plan van verbetering
Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom werken aan een aantal concrete doelen.

Resultaten
  Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

  Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

  Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

  Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

Follow-up: Team en/of individuele challenge
Om zo veel mogelijk profijt van de workshop te hebben stimuleren we om ook na afloop actief met de stof bezig te zijn. Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Jeltje
  Trainer bij Job Education sinds 2017;
  Gespecialiseerd in Customer Experience;

Creatief, resultaatgericht en interactief zijn termen die de trainingsstijl van Jeltje kenmerken. Met een goede dosis humor, een open houding en oprechte interesse in deelnemers weet zij van iedere workshop een succes te maken. Daarbij geeft zij helder, eerlijk en frequent feedback aan deelnemers zodat zij een optimaal rendement uit de workshop halen.

Specialisme
Na het behalen van haar mastertitel aan de universiteit van Rotterdam is Jeltje zich sterk gaan verdiepen in Customer Experience. Ze heeft daardoor intensieve kennis over klantgerichtheid binnen organisaties opgebouwd. Deze kennis deelt ze in de workshops die ze bij Job Education organiseert.

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€945,0016 (groter in overleg)Workshop
4 uur€1.195,0016 (groter in overleg)Workshop
7 uur€1.995,0016 (groter in overleg)Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) customer journey mapping?
Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

  Analyse klantreis
Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

  Door de ogen van de klant
Je leert hoe je je moet verplaatsen in de klant. Hoe beleeft een klant de contactmomenten die hij of zij heeft met jouw organisatie? Als je dit weet, weet je ook waar de knelpunten zitten.

  WOW-ervaring
Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. Door actief te reflecteren en brainstormen gaan jij en je collega’s deze WOW-momenten achterhalen.

  Plan van verbetering
Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom werken aan een aantal concrete doelen.

Resultaten
  Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

  Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

  Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

  Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

Follow-up: Team en/of individuele challenge
Om zo veel mogelijk profijt van de workshop te hebben stimuleren we om ook na afloop actief met de stof bezig te zijn. Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Trainer

Jeltje
  Trainer bij Job Education sinds 2017;
  Gespecialiseerd in Customer Experience;

Creatief, resultaatgericht en interactief zijn termen die de trainingsstijl van Jeltje kenmerken. Met een goede dosis humor, een open houding en oprechte interesse in deelnemers weet zij van iedere workshop een succes te maken. Daarbij geeft zij helder, eerlijk en frequent feedback aan deelnemers zodat zij een optimaal rendement uit de workshop halen.

Specialisme
Na het behalen van haar mastertitel aan de universiteit van Rotterdam is Jeltje zich sterk gaan verdiepen in Customer Experience. Ze heeft daardoor intensieve kennis over klantgerichtheid binnen organisaties opgebouwd. Deze kennis deelt ze in de workshops die ze bij Job Education organiseert.

+ Proces

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€945,0016 (groter in overleg)Workshop
4 uur€1.195,0016 (groter in overleg)Workshop
7 uur€1.995,0016 (groter in overleg)Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

Deze workshop boeken voor jouw organisatie?

Of doorzoek het complete aanbod van meer dan 50 zakelijke workshops:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Aangenaam, wij zijn Job Education. De #1 aanbieder van zakelijke workshops. Kennis maken? Bekijk onze over ons pagina.

Ontvang onze hand-out.

Hoe je werknemers (en de organisatie) in zes stappen optimaal laat profiteren van een workshop.
Rated 4.5/ 5 by 21 Clients on Google+
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off