Customer Journey Mapping.

ZAKELIJKE WORKSHOP / WORKSHOP BEDRIJF / WORKSHOP WERKNEMERS.

Je bent hier: Home » Zakelijke Workshops » Workshop Customer Journey Mapping

CREËER DE PERFECTE KLANTREIS.

De customer journey is een term die je steeds vaker voorbij hoort komen. In het Nederlands spreken we van de klantreis. Dat is eigenlijk een analyse van alle momenten waarop een klant in contact komt met jouw organisatie. Het is voor de ervaring die een klant met een bedrijf heeft erg belangrijk om deze klantreis te optimaliseren. Maar hoe vaak gebeurt dat nog? Als je een medewerker vraagt waarom hij iets op een bepaalde manier doet is het antwoord regelmatig: ”het is altijd al zo geweest”.

De wensen van jouw klant zijn continu in beweging.

Customer Journey Mapping zorgt voor blije, terugkerende klanten
Vaak zijn contactmomenten tussen organisatie en klant al jaren hetzelfde. Om te kunnen veranderen is het belangrijk om deze routines van tafel te vegen. De wensen van de klant zijn continu in beweging. Je doet er dus goed aan regelmatig stil te staan bij de customer journey van jouw klanten. Als organisatie kan dat een hoop opleveren. Een goed uitgedachte klantreis zorgt voor blije, terugkerende klanten die ook nog eens ambassadeurs worden voor de organisatie. En dat is waar het uiteindelijk om draait.

Benieuwd naar de inhoud van de workshop Customer Journey Mapping? Onder het tabblad ‘inhoud’ vertellen we je precies wat er aan bod komt.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) customer journey mapping?
Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

  Analyse klantreis
Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

  Door de ogen van de klant
Je leert hoe je je moet verplaatsen in de klant. Hoe beleeft een klant de contactmomenten die hij of zij heeft met jouw organisatie? Als je dit weet, weet je ook waar de knelpunten zitten.

  WOW-ervaring
Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. Door actief te reflecteren en brainstormen gaan jij en je collega’s deze WOW-momenten achterhalen.

  Plan van verbetering
Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

✅  Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

✅  Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

✅  Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

✅  Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

Zijn er andere specifieke uitdagingen binnen de organisatie? In overleg kunnen de doelstellingen en resultaten van de workshop worden toegespitst op jullie situatie.

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€595,00Maximaal 16
2 uur€745,00Maximaal 16
4 uur€995,00Maximaal 16
7 uur€1.795,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Heb je interesse in deze workshop? We brengen graag een vrijblijvende offerte aan je uit.

Vul rechts in het scherm het offerteformulier in

Mail ons op welkom@jobeducation.nl

Bel ons op 030 - 227 2404

Wil je worden terug gebeld?
Vul dan het onderstaande call-me-back formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

+ Workshop

De customer journey is een term die je steeds vaker voorbij hoort komen. In het Nederlands spreken we van de klantreis. Dat is eigenlijk een analyse van alle momenten waarop een klant in contact komt met jouw organisatie. Het is voor de ervaring die een klant met een bedrijf heeft erg belangrijk om deze klantreis te optimaliseren. Maar hoe vaak gebeurt dat nog? Als je een medewerker vraagt waarom hij iets op een bepaalde manier doet is het antwoord regelmatig: ”het is altijd al zo geweest”.

De wensen van jouw klant zijn continu in beweging.

Customer Journey Mapping zorgt voor blije, terugkerende klanten
Vaak zijn contactmomenten tussen organisatie en klant al jaren hetzelfde. Om te kunnen veranderen is het belangrijk om deze routines van tafel te vegen. De wensen van de klant zijn continu in beweging. Je doet er dus goed aan regelmatig stil te staan bij de customer journey van jouw klanten. Als organisatie kan dat een hoop opleveren. Een goed uitgedachte klantreis zorgt voor blije, terugkerende klanten die ook nog eens ambassadeurs worden voor de organisatie. En dat is waar het uiteindelijk om draait.

Benieuwd naar de inhoud van de workshop Customer Journey Mapping? Onder het tabblad ‘inhoud’ vertellen we je precies wat er aan bod komt.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) customer journey mapping?
Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

  Analyse klantreis
Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

  Door de ogen van de klant
Je leert hoe je je moet verplaatsen in de klant. Hoe beleeft een klant de contactmomenten die hij of zij heeft met jouw organisatie? Als je dit weet, weet je ook waar de knelpunten zitten.

  WOW-ervaring
Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. Door actief te reflecteren en brainstormen gaan jij en je collega’s deze WOW-momenten achterhalen.

  Plan van verbetering
Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

+ Resultaten

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

✅  Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

✅  Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

✅  Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

✅  Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

Zijn er andere specifieke uitdagingen binnen de organisatie? In overleg kunnen de doelstellingen en resultaten van de workshop worden toegespitst op jullie situatie.

+ Follow-up

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Kosten

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€595,00Maximaal 16
2 uur€745,00Maximaal 16
4 uur€995,00Maximaal 16
7 uur€1.795,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Interesse

Heb je interesse in deze workshop? We brengen graag een vrijblijvende offerte aan je uit.

Vul rechts in het scherm het offerteformulier in

Mail ons op welkom@jobeducation.nl

Bel ons op 030 - 227 2404

Wil je worden terug gebeld?
Vul dan het onderstaande call-me-back formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Offerte aanvragen

Ontvang geheel vrijblijvend een offerte.
We nemen binnen één werkdag contact op.

(✉  34 offerteaanvragen afgelopen maand)

 

Niet gevonden wat je zocht?

Doorzoek ons complete aanbod van 55+ workshops.

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Zakelijke workshops.

Zakelijke workshops zijn perfecte momenten om je als werknemer te ontwikkelen.

Workshops zijn resultaatgericht, interactief en leuk. Daarom kan je in korte tijd een uitstekend leerrendement behalen. Veel werknemers willen liever niet meer met de neus in de boeken. Begrijpelijk. Incompany workshops zijn een uitstekende oplossing om medewerkers toch nieuwe kennis en kunde te leren.

Onze werkwijze.

We zijn erg trots op ons team: ervaren trainers uit uiteenlopende vakgebieden. Zij kunnen de deelnemers perfect begeleiden.

Onze workshops zijn gericht op actief leren. Een perfecte manier om nieuwe kennis en kunde op te doen. Verwacht prikkelende theorie, rollenspellen en een breed scala aan oefeningen, opdrachten en uitdagingen.

Advies nodig?

Advies nodig? Wil je sparren over een maatwerk workshop?
We drinken graag een kop koffie om de mogelijkheden te bespreken!

color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
off
off