45+ zakelijke workshops

Gespecialiseerde trainers

75+ klanten in 2018

Beoordeeld met een 8,6

Boek een zakelijke workshop
Customer journey mapping.

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

Je bent hier: Home » Zakelijke workshops » Workshop Customer journey mapping

Met de workshop Customer journey mapping creëren jij en je collega's je de perfecte klantreis.

De customer journey is een term die je steeds vaker voorbij hoort komen. In het Nederlands spreken we van de klantreis. Dat is eigenlijk een analyse van alle momenten waarop een klant in contact komt met jouw organisatie. Het is voor de ervaring van die klant erg belangrijk om deze klantreis te optimaliseren. Maar hoe vaak wordt hier nog over nagedacht? Als je een collega vraagt waarom hij de klant altijd hetzelfde benaderd is het antwoord vaak: ”het is altijd al zo geweest”.

Willen jij en je collega's..

Kennis opdoen van customer journey mapping en het belang daarvan?

De klantreis analyseren, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant?

Op zoek gaan naar de WOW-momenten van de klantreis en deze benutten?

Verbeteringen bedenken, toetsen en implementeren om de klantreis te optimaliseren?

Customer journey mapping voor blije, terugkerende klanten

Vaak zijn contactmomenten tussen organisatie en klant al jaren hetzelfde. Om te kunnen veranderen is het belangrijk om deze routines van tafel te vegen. De wensen van de klant zijn continu in beweging. Je doet er dus goed aan regelmatig stil te staan bij de customer journey van jouw klanten. Voor de organisatie kan dat een hoop opleveren. Een goed uitgedachte klantreis zorgt voor blije, terugkerende klanten die ook nog eens ambassadeurs worden voor het bedrijf. En dat is waar het uiteindelijk om draait.

Benieuwd naar de inhoud van de workshop Customer Journey Mapping? Onder het tabblad ‘inhoud’ vertellen we je precies wat er aan bod komt.

Details van de workshop Customer journey mapping

Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen of behoefte aan meer informatie? Neem gerust contact met ons op.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is op het gebied van customer journey mapping. Wordt er nog wel eens nagedacht over dit onderwerp?

Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

Je leert hoe je de klantreis analyseert. Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. We leren je die WOW-momenten optimaal te benutten.

Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom onder andere werken aan de volgende concrete doelen:

Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
3,5 uur€995,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
7 uur€1.595,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is op het gebied van customer journey mapping. Wordt er nog wel eens nagedacht over dit onderwerp?

Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

Je leert hoe je de klantreis analyseert. Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. We leren je die WOW-momenten optimaal te benutten.

Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. We gaan daarom onder andere werken aan de volgende concrete doelen:

Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootte
2 uur€845,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
3,5 uur€995,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)
7 uur€1.595,00Max. 15 deelnemers (meer in overleg)

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Proces

We stemmen de workshop graag af op jullie wensen en situatie. Daarom doorlopen we voorafgaand aan de workshop een aantal stappen.

  • Stap 1: Kennismaken en oriëntatie

    We bellen na de offerteaanvraag even op om kennis te maken en om de aanvraag te bespreken.

  • Stap 2: Inventarisatie wensen en situatie

    We sturen je een digitale vragenlijst toe, zodat we alles weten over jullie situatie en over jullie wensen en behoeftes.

  • Stap 3: Afstemming inhoud en programma

    We stemmen de inhoud en het programma af op jullie wensen en situatie. Zo zorgen we dat de deelnemers optimaal profiteren van deze workshop.

  • Stap 4: Terugkoppeling en organiseren workshop

    We koppelen de definitieve inhoud en het programma een week van tevoren aan jullie terug. Op naar een leerzame (en leuke) workshop!

Vrijblijvende offerte ontvangen?

De offerte wordt op maat gemaakt en is geheel vrijblijvend.  👍

Deze workshop boeken?

Vraag een geheel vrijblijvende offerte bij ons aan.  📄

Gerelateerde workshops:

Of doorzoek ons complete aanbod:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories

Hulp nodig?

Mail ons of bel ons op 030 – 2272404.
download
Advies of hulp nodig?

We helpen je graag met het maken van de beste keuze!  🙂

Zakelijke workshop werknemers medewerkers bedrijf customer journey mapping

Rated 4.5/ 5 by 38 Clients on Google+
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off