Je bent hier: Home » Zakelijke Workshops » Workshop Customer Journey Mapping

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

Met de workshop Customer Journey Mapping creëer je de perfecte klantreis.

De customer journey is een term die je steeds vaker voorbij hoort komen. In het Nederlands spreken we van de klantreis. Dat is eigenlijk een analyse van alle momenten waarop een klant in contact komt met jouw organisatie. Het is voor de ervaring die een klant met een bedrijf heeft erg belangrijk om deze klantreis te optimaliseren. Maar hoe vaak gebeurt dat nog? Als je een medewerker vraagt waarom hij iets op een bepaalde manier doet is het antwoord regelmatig: ”het is altijd al zo geweest”.

  Customer Journey Mapping zorgt voor blije, terugkerende klanten
Vaak zijn contactmomenten tussen organisatie en klant al jaren hetzelfde. Om te kunnen veranderen is het belangrijk om deze routines van tafel te vegen. De wensen van de klant zijn continu in beweging. Je doet er dus goed aan regelmatig stil te staan bij de customer journey van jouw klanten. Als organisatie kan dat een hoop opleveren. Een goed uitgedachte klantreis zorgt voor blije, terugkerende klanten die ook nog eens ambassadeurs worden voor de organisatie. En dat is waar het uiteindelijk om draait.

Benieuwd naar de inhoud van de workshop Customer Journey Mapping? Onder het tabblad ‘inhoud’ vertellen we je precies wat er aan bod komt.

Je vindt de details onder de afbeelding.
Workshop Job Education

Details


Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen? Als je contact met ons opneemt adviseren we je graag.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) customer journey mapping?
Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

  Analyse klantreis
Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

  Door de ogen van de klant
Je leert hoe je je moet verplaatsen in de klant. Hoe beleeft een klant de contactmomenten die hij of zij heeft met jouw organisatie? Als je dit weet, weet je ook waar de knelpunten zitten.

  WOW-ervaring
Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. Door actief te reflecteren en brainstormen gaan jij en je collega’s deze WOW-momenten achterhalen.

  Plan van verbetering
Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. Na deze workshop verlaat jij de ruimte met onder meer de volgende resultaten:

  Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

  Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

  Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

  Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

Om zo veel mogelijk profijt te hebben van de workshop stimuleren we je ook na afloop om actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op (één van) de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€745,00Maximaal 16Workshop
4 uur€995,00Maximaal 16Workshop
7 uur€1.795,00Maximaal 16Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) customer journey mapping?
Customer journey mapping gebruik je om een klant een zo optimaal mogelijke ervaring te geven met jouw organisatie. Wij vertellen je precies wat het is en waar dat voor dient.

  Analyse klantreis
Wat zijn de momenten waarop een klant in contact komt met jou en je organisatie? Hoe zien die momenten er uit en hoe zijn die momenteel geregeld?

  Door de ogen van de klant
Je leert hoe je je moet verplaatsen in de klant. Hoe beleeft een klant de contactmomenten die hij of zij heeft met jouw organisatie? Als je dit weet, weet je ook waar de knelpunten zitten.

  WOW-ervaring
Er zijn momenten in de klantreis waarop jij het verschil kan maken. Waarop je de klant een echte WOW-ervaring kan bieden. Door actief te reflecteren en brainstormen gaan jij en je collega’s deze WOW-momenten achterhalen.

  Plan van verbetering
Welke verbeteringen in de processen zijn nodig en haalbaar? Je stelt een concreet plan op om de klantreis te optimaliseren.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. Na deze workshop verlaat jij de ruimte met onder meer de volgende resultaten:

  Je leert over customer journey mapping en de waarde die het voor een organisatie kan opleveren;

  Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant;

  Je gaat op zoek naar de WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen;

  Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren.

+ Follow-up

Om zo veel mogelijk profijt te hebben van de workshop stimuleren we je ook na afloop om actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op (één van) de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€745,00Maximaal 16Workshop
4 uur€995,00Maximaal 16Workshop
7 uur€1.795,00Maximaal 16Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

Deze workshop boeken voor jouw organisatie?

Goed idee! Vraag direct een offerte aan. We nemen binnen twee werkdagen contact op.

Of doorzoek het complete aanbod van meer dan 50 zakelijke workshops:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Aangenaam, wij zijn Job Education. De #1 aanbieder van zakelijke workshops. Kennis maken? Bekijk onze over ons pagina.

  • Jennifer Willemsen
    Jennifer Willemsen, Wandertale
    “Job Education is bij ons aangehaakt toen wij besloten meer te gaan investeren in het welzijn en de vitaliteit van onze werknemers. De workshops over vitaliteit hebben concrete verbeterpunten opgeleverd op dit gebied, die we direct hebben kunnen toepassen. Dat praktische resultaat is precies waar we naar op zoek waren. Buiten de uitkomst: professionele club mensen, leuk contact, effectieve dienstverlening.”
  • Maurits Schuijf
    Maurits Schuijf, StadsFruit
    "Job Education heeft voor ons workshops gegeven over stressmanagement en vitaliteit. Wij hebben het ervaren als hele leuke, leerzame workshops. De deelnemers waren vooral enthousiast over de praktische handvatten hoe ze beter met deze onderwerpen om kunnen gaan. Daarnaast verloopt het contact met Job Education altijd snel en prettig."
  • Anne van den Berg
    Anne van den Berg, Gemeente Rijssen-Holten
    "Wij hebben Job Education gevraagd workshops te geven op onze medewerkersdag in juli. Wat we erg leuk vonden was de plezierige, professionele en snelle manier van communiceren. De workshops waren leuk en goed opgezet. Informatie werd afgewisseld met veel praktijkoefening. Het leerrendement van de deelnemers was daardoor groot. Er was een goede balans tussen plezier, interactie en impact. Al met al zijn wij erg enthousiast geworden over de aanpak van Job Education."
  • Petri van Vugt
    Petri van Vugt, Hager
    Voor onze Hager Kerstdag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops en zijn hiervoor bij Job Education te rade gegaan. Een partij die met de klant meedenkt en met de gekozen workshops “Lachen” en “Mindfulness” hebben we een hele gezellige en tevens leerzame middag beleefd. Leuke en professionele trainers zijn hiervoor ingezet die goed begrepen wat de bedoeling was. Kortom, een samenwerking met Job Education was voor ons een zeer geslaagde ervaring!

Niet gevonden wat je zocht?

Doorzoek ons complete aanbod van 55+ workshops.

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off