Home | 3 tips uit onze workshop Ultieme klantbeleving

3 tips uit onze workshop Ultieme klantbeleving

Tags: Communicatie | Professionele competenties | ⏱ Leestijd: < 1 minuut)

Veel werknemers in Nederland hebben direct of indirect te maken met klanten. Die klanten zijn essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou, jouw dienstverlening en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

En precies dat gaan we in onze workshop Ultieme klantbeleving onder de loep nemen. Want hoe zorg je er nu precies voor dat jouw klanten een zo aangenaam mogelijke ervaring hebben? Willen jullie zelf alvast aan de slag met het verbeteren van de klantbeleving? Deze drie tips helpen jullie ongetwijfeld op weg.

Categorieën

Onze laatste artikelen

We schrijven regelmatig artikelen over workshops, opleiden en werk.

3 tips uit onze workshop De kracht van kwetsbaarheid

3 tips uit onze workshop De kracht van kwetsbaarheid

‘De kracht van kwetsbaarheid’ is een schitterend boek van wetenschapster Brene Browne. Browne voerde twaalf jaar onderzoek uit naar dit onderwerp en stelt dat kwetsbaarheid geen teken van zwakte is, maar juist de weg naar moed, betrokkenheid en betekenisvolle...

3 tips uit onze workshop Omgaan met millennials

3 tips uit onze workshop Omgaan met millennials

What’s up with those Millennials? In de media wordt uitgebreid gepraat en geschreven over deze groep. Soms is dat positief maar net zo vaak hoor je minder positieve dingen over deze groep werknemers. De vraag die daarom binnen veel organisaties centraal staat is: hoe...

8,6 waardering

Onze klanten waarderen ons
met een gemiddelde van 8,6.

150+ klanten

We hielpen de afgelopen jaren
150+ klanten door heel NL.

#1 trainers

Onze trainers zijn stuk voor stuk
experts binnen hun vakgebied.

Actief leren

Wij passen ‘actief leren’ toe voor
een optimaal leerrendement.

We mochten onze workshops al bij meer dan 150 klanten organiseren! 😍
Zij beoordelen ons met een gemiddelde van 8.6. Daar zijn we trots op!

Dineke Philipse

Verenigingsmanager, CLC-Vecta

Job Education helpt ons vaak met workshops die we onze leden aanbieden. Daarbij is het prettig dat ze fijn communiceren, een breed aanbod hebben en eerlijk geprijsd zijn. 

Rian van Nuland

Medewerker HRM, Lavans

Job Education verzorgt al ruim 2 jaar workshops voor ons hele bedrijf. Ze hebben een divers aanbod en de communicatie is snel en duidelijk. Zowel voor als na de workshop.

Michelle Oosthuyzen

Eigenaar, Stadsfruit

Wij hebben bij deze organiatie een workshop Effectief complimenteren gedaan. Onze collega’s waren erg tevreden over de workshop en de trainer. Tot de volgende keer!

Nancy Stevens

Teammanager, IvVW

Wij boeken regelmatig bij Job Education. Ze bewijzen zich altijd weer als een fijne partner om mee samen te werken. Snel schakelen, goed contact en ze denken altijd met je mee.

Maurits Schuijf

Founder, Shakes on Wheels

Op de events die we voor klanten organiseren zetten we Job Education regelmatig in. Zij verzorgen dan een workshop en wij de catering. Onze klanten zijn altijd erg enthousiast!

Robin van ‘t Ruim

Manager, de Balie

Fijne service, snel contact en interessante trainingen. Zo zou ik onze prettige samenwerking met Job Education beschrijven. Bedankt tot dusver en op naar nog vele jaren!

Peter Houtman

Coördinator

Heb je advies nodig?

Ben je geïnteresseerd in het volgen van een van onze workshops?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

  We zijn per mail bereikbaar op welkom@jobeducation.nl.
→  We zijn telefonisch bereikbaar op 030 – 227 2404.