Je bent hier: Home » Zakelijke Workshops » Workshop Webcare als Klantenservice

Zakelijke workshop | Zakelijke training | Workshop personeel | Training personeel | Workshop medewerkers | Training medewerkers | Workshop werknemers | Training werknemers | Incompany workshop | Incompany training | Workshop bedrijf | Training bedrijf | Open inschrijving workshop | Open inschrijving training | Ontwikkeling personeel | Ontwikkeling werknemers | Ontwikkeling medewerkers |

De workshop Webcare als Klantenservice leert je perfecte digitale service te verlenen.

Met de opkomst van allerlei sociale media kunnen klanten steeds makkelijker in contact komen met de organisaties waar zij diensten of producten afnemen. Ga maar na: tegenwoordig kun je met jouw klacht of vraag bellen, facebooken, twitteren of zelfs instagrammen. Klantenservice is steeds meer een digitale dienst. Zo digitaal zelfs, dat er een term voor is: Webcare. En goede webcare is essentieel voor het imago van een bedrijf. Waarom?

  Maak webcare een kracht van je bedrijf
Belde de klant vroeger nog gewoon op met zijn of haar vraag, tegenwoordig kiezen veel mensen direct voor een social media-kanaal. Het uitdagende daaraan is dat deze berichten richting een organisatie vaak openbaar zijn en dus voor iedereen zichtbaar. Zo kan iedereen zien dat klanten slechte ervaringen hebben met een organisatie. Met alle gevolgen van dien. Het is dus van levensbelang om snel, adequaat en servicegericht met deze nieuwe vorm van communicatie om te gaan. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zet je webcare in en maak je het een kracht van jouw bedrijf?

In deze workshop leer je alles over webcare. Na afloop weet jij precies hoe je deze nieuwe vorm van service tot in de puntjes beheerst. Benieuwd naar de concrete inhoud? Lees dan snel verder.

Je vindt de details onder de afbeelding.
workshop1

Details

Benieuwd naar alle details van deze workshop? In de onderstaande tabbladen vind je alles wat je wil weten. Heb je toch nog vragen? Als je contact met ons opneemt adviseren we je graag.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) webcare?
Webcare wordt steeds belangrijker in de serviceverlening. Maar de nieuwe digitale kanalen brengen hun eigen unieke kansen en uitdagingen met zich mee.

  Voorbeelden & Cases
Sommige organisaties worden gezien als toonaangevend binnen de webcare. Het is leerzaam te kijken naar wat zij doen, hoe ze dat doen en waarom ze dat doen.

  Impact op reputatie
Een van de uitdagingen van webcare; het is vele malen transparanter en schaalbaarder dan traditionele servicekanalen. Daarom valt er ook ontzettend veel winst te behalen. Maar helaas valt er ook veel te verliezen.

  Reageren en profileren
Hoe profileer je jezelf als organisatie of serviceverlener? En net zo belangrijk: hoe reageer je op serviceverzoeken? Essentiële vragen voor uitstekende serviceverlening.

  Do’s & Dont’s
Een slippertje is met webcare zo gemaakt. Het is belangrijk dat je weet wat je wél moet doen, maar ook vooral níét moet doen.

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. Na deze workshop verlaat jij de ruimte met onder meer de volgende resultaten:

  Inzicht en kennis over de impact die webcare kan hebben op een organisatie;

  Een helder beeld van hoe de organisatie momenteel presteert op webcare gebied;

  Kennis van alle ontwikkelingen en do’s en dont’s bij webcare;

  Praktische handvatten om de webcare binnen de organisatie te optimaliseren.

Om zo veel mogelijk profijt te hebben van de workshop stimuleren we je ook na afloop om actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op (één van) de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€695,00Maximaal 16Workshop
4 uur€995,00Maximaal 16Workshop
7 uur€1695,00Maximaal 16Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de workshop. Het uiteindelijk programma wordt afgestemd op jullie wensen en behoeften.

  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

  Wat is (het belang van) webcare?
Webcare wordt steeds belangrijker in de serviceverlening. Maar de nieuwe digitale kanalen brengen hun eigen unieke kansen en uitdagingen met zich mee.

  Voorbeelden & Cases
Sommige organisaties worden gezien als toonaangevend binnen de webcare. Het is leerzaam te kijken naar wat zij doen, hoe ze dat doen en waarom ze dat doen.

  Impact op reputatie
Een van de uitdagingen van webcare; het is vele malen transparanter en schaalbaarder dan traditionele servicekanalen. Daarom valt er ook ontzettend veel winst te behalen. Maar helaas valt er ook veel te verliezen.

  Reageren en profileren
Hoe profileer je jezelf als organisatie of serviceverlener? En net zo belangrijk: hoe reageer je op serviceverzoeken? Essentiële vragen voor uitstekende serviceverlening.

  Do’s & Dont’s
Een slippertje is met webcare zo gemaakt. Het is belangrijk dat je weet wat je wél moet doen, maar ook vooral níét moet doen.

+ Resultaten

De workshop draait uiteindelijk om het behalen van een optimaal leerrendement. Na deze workshop verlaat jij de ruimte met onder meer de volgende resultaten:

  Inzicht en kennis over de impact die webcare kan hebben op een organisatie;

  Een helder beeld van hoe de organisatie momenteel presteert op webcare gebied;

  Kennis van alle ontwikkelingen en do’s en dont’s bij webcare;

  Praktische handvatten om de webcare binnen de organisatie te optimaliseren.

+ Follow-up

Om zo veel mogelijk profijt te hebben van de workshop stimuleren we je ook na afloop om actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op (één van) de volgende manieren:

  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Andere behoeftes of een afwijkende groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag.

DuurInvesteringGroepsgrootteType
2 uur€695,00Maximaal 16Workshop
4 uur€995,00Maximaal 16Workshop
7 uur€1695,00Maximaal 16Workshop

Prijzen zijn exclusief 21% btw.

Deze workshop boeken voor jouw organisatie?

Of doorzoek het complete aanbod van meer dan 50 zakelijke workshops:

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Aangenaam, wij zijn Job Education. De #1 aanbieder van zakelijke workshops. Kennis maken? Bekijk onze over ons pagina.

  • Jennifer Willemsen
    Jennifer Willemsen, Wandertale
    “Job Education is bij ons aangehaakt toen wij besloten meer te gaan investeren in het welzijn en de vitaliteit van onze werknemers. De workshops over vitaliteit hebben concrete verbeterpunten opgeleverd op dit gebied, die we direct hebben kunnen toepassen. Dat praktische resultaat is precies waar we naar op zoek waren. Buiten de uitkomst: professionele club mensen, leuk contact, effectieve dienstverlening.”
  • Maurits Schuijf
    Maurits Schuijf, StadsFruit
    "Job Education heeft voor ons workshops gegeven over stressmanagement en vitaliteit. Wij hebben het ervaren als hele leuke, leerzame workshops. De deelnemers waren vooral enthousiast over de praktische handvatten hoe ze beter met deze onderwerpen om kunnen gaan. Daarnaast verloopt het contact met Job Education altijd snel en prettig."
  • Anne van den Berg
    Anne van den Berg, Gemeente Rijssen-Holten
    "Wij hebben Job Education gevraagd workshops te geven op onze medewerkersdag in juli. Wat we erg leuk vonden was de plezierige, professionele en snelle manier van communiceren. De workshops waren leuk en goed opgezet. Informatie werd afgewisseld met veel praktijkoefening. Het leerrendement van de deelnemers was daardoor groot. Er was een goede balans tussen plezier, interactie en impact. Al met al zijn wij erg enthousiast geworden over de aanpak van Job Education."
  • Petri van Vugt
    Petri van Vugt, Hager
    Voor onze Hager Kerstdag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops en zijn hiervoor bij Job Education te rade gegaan. Een partij die met de klant meedenkt en met de gekozen workshops “Lachen” en “Mindfulness” hebben we een hele gezellige en tevens leerzame middag beleefd. Leuke en professionele trainers zijn hiervoor ingezet die goed begrepen wat de bedoeling was. Kortom, een samenwerking met Job Education was voor ons een zeer geslaagde ervaring!

Niet gevonden wat je zocht?

Doorzoek ons complete aanbod van 55+ workshops.

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Ontvang onze hand-out.

Hoe je werknemers (en de organisatie) in zes stappen optimaal laat profiteren van een workshop.
color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Je e-mailadres
off
off

Hallo daar, mogen we iets vragen?

We verzamelen feedback om meer inzicht in onze bezoekers te krijgen. Zou je deze korte (anonieme) vragenlijst in willen vullen? We waarderen het enorm!

PS. We beseffen dat pop-ups niet prettig zijn. Daarom zie je deze pop-up nooit meer terug zodra je hem wegklikt.