Webcare als klantenservice.

ZAKELIJKE WORKSHOP / WORKSHOP BEDRIJF / WORKSHOP WERKNEMERS.

Je bent hier: Home » Zakelijke Workshops » Workshop Webcare als klantenservice

LEER PERFECTE WEBCARE TE VERLENEN

Met de opkomst van allerlei sociale media kunnen klanten steeds makkelijker in contact komen met de organisaties waar zij diensten of producten afnemen. Ga maar na: tegenwoordig kun je met jouw klacht of vraag bellen, facebooken, twitteren of zelfs instagrammen. Klantenservice is steeds meer een digitale dienst. Zo digitaal zelfs, dat er een term voor is: Webcare. En goede webcare is essentieel voor het imago van een bedrijf. Waarom?

Maak webcare een kracht van je bedrijf
Belde de klant vroeger nog gewoon op met zijn of haar vraag, tegenwoordig kiezen veel mensen direct voor een social media-kanaal. Het uitdagende daaraan is dat deze berichten richting een organisatie vaak openbaar zijn en dus voor iedereen zichtbaar. Zo kan iedereen zien dat klanten slechte ervaringen hebben met een organisatie. Met alle gevolgen van dien. Het is dus van levensbelang om snel, adequaat en servicegericht met deze nieuwe vorm van communicatie om te gaan. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zet je webcare in en maak je het een kracht van jouw bedrijf?

In deze workshop leer je alles over webcare. Na afloop weet jij precies hoe je deze nieuwe vorm van service tot in de puntjes beheerst. Benieuwd naar de concrete inhoud? Lees dan snel verder.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

✅  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

✅  Wat is (het belang van) webcare?
Webcare wordt steeds belangrijker in de serviceverlening. Maar de nieuwe digitale kanalen brengen hun eigen unieke kansen en uitdagingen met zich mee.

✅  Voorbeelden & Cases
Sommige organisaties worden gezien als toonaangevend binnen de webcare. Het is leerzaam te kijken naar wat zij doen, hoe ze dat doen en waarom ze dat doen.

✅  Impact op reputatie
Een van de uitdagingen van webcare; het is vele malen transparanter en schaalbaarder dan traditionele servicekanalen. Daarom valt er ook ontzettend veel winst te behalen. Maar helaas valt er ook veel te verliezen.

✅  Reageren en profileren
Hoe profileer je jezelf als organisatie of serviceverlener? En net zo belangrijk: hoe reageer je op serviceverzoeken? Essentiële vragen voor uitstekende serviceverlening.

✅  Do’s & Dont’s
Een slippertje is met webcare zo gemaakt. Het is belangrijk dat je weet wat je wél moet doen, maar ook vooral níét moet doen.

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

✅  Inzicht en kennis over de impact die webcare kan hebben op een organisatie;

✅  Een helder beeld van hoe de organisatie momenteel presteert op webcare gebied;

✅  Kennis van alle ontwikkelingen en do’s en dont’s bij webcare;

✅  Praktische handvatten om de webcare binnen de organisatie te optimaliseren.

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

✅  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

✅  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€595,00Maximaal 16
2 uur€745,00Maximaal 16
4 uur€995,00Maximaal 16
7 uur€1.795,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

+
Workshop

Met de opkomst van allerlei sociale media kunnen klanten steeds makkelijker in contact komen met de organisaties waar zij diensten of producten afnemen. Ga maar na: tegenwoordig kun je met jouw klacht of vraag bellen, facebooken, twitteren of zelfs instagrammen. Klantenservice is steeds meer een digitale dienst. Zo digitaal zelfs, dat er een term voor is: Webcare. En goede webcare is essentieel voor het imago van een bedrijf. Waarom?

Maak webcare een kracht van je bedrijf
Belde de klant vroeger nog gewoon op met zijn of haar vraag, tegenwoordig kiezen veel mensen direct voor een social media-kanaal. Het uitdagende daaraan is dat deze berichten richting een organisatie vaak openbaar zijn en dus voor iedereen zichtbaar. Zo kan iedereen zien dat klanten slechte ervaringen hebben met een organisatie. Met alle gevolgen van dien. Het is dus van levensbelang om snel, adequaat en servicegericht met deze nieuwe vorm van communicatie om te gaan. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zet je webcare in en maak je het een kracht van jouw bedrijf?

In deze workshop leer je alles over webcare. Na afloop weet jij precies hoe je deze nieuwe vorm van service tot in de puntjes beheerst. Benieuwd naar de concrete inhoud? Lees dan snel verder.

+
Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

✅  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

✅  Wat is (het belang van) webcare?
Webcare wordt steeds belangrijker in de serviceverlening. Maar de nieuwe digitale kanalen brengen hun eigen unieke kansen en uitdagingen met zich mee.

✅  Voorbeelden & Cases
Sommige organisaties worden gezien als toonaangevend binnen de webcare. Het is leerzaam te kijken naar wat zij doen, hoe ze dat doen en waarom ze dat doen.

✅  Impact op reputatie
Een van de uitdagingen van webcare; het is vele malen transparanter en schaalbaarder dan traditionele servicekanalen. Daarom valt er ook ontzettend veel winst te behalen. Maar helaas valt er ook veel te verliezen.

✅  Reageren en profileren
Hoe profileer je jezelf als organisatie of serviceverlener? En net zo belangrijk: hoe reageer je op serviceverzoeken? Essentiële vragen voor uitstekende serviceverlening.

✅  Do’s & Dont’s
Een slippertje is met webcare zo gemaakt. Het is belangrijk dat je weet wat je wél moet doen, maar ook vooral níét moet doen.

+
Resultaten

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

✅  Inzicht en kennis over de impact die webcare kan hebben op een organisatie;

✅  Een helder beeld van hoe de organisatie momenteel presteert op webcare gebied;

✅  Kennis van alle ontwikkelingen en do’s en dont’s bij webcare;

✅  Praktische handvatten om de webcare binnen de organisatie te optimaliseren.

+
Follow-up

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

✅  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

✅  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+
Investering

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€595,00Maximaal 16
2 uur€745,00Maximaal 16
4 uur€995,00Maximaal 16
7 uur€1.795,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Offerte aanvragen

Ontvang geheel vrijblijvend een offerte.
We nemen binnen één werkdag contact op.

(✉  34 offerteaanvragen afgelopen maand)

  • Maurits Schuijf
    Maurits Schuijf, StadsFruit
    "Job Education heeft voor ons workshops gegeven over stressmanagement en vitaliteit. Wij hebben het ervaren als hele leuke, leerzame workshops. De deelnemers waren vooral enthousiast over de praktische handvatten hoe ze beter met deze onderwerpen om kunnen gaan. Daarnaast verloopt het contact met Job Education altijd snel en prettig."
  • Anne van den Berg
    Anne van den Berg, Gemeente Rijssen-Holten
    "Wij hebben Job Education gevraagd workshops te geven op onze medewerkersdag in juli. Wat we erg leuk vonden was de plezierige, professionele en snelle manier van communiceren. De workshops waren leuk en goed opgezet. Informatie werd afgewisseld met veel praktijkoefening. Het leerrendement van de deelnemers was daardoor groot. Er was een goede balans tussen plezier, interactie en impact. Al met al zijn wij erg enthousiast geworden over de aanpak van Job Education."
  • Petri van Vugt
    Petri van Vugt, Hager
    Voor onze Hager Kerstdag waren we voor ons team op zoek naar twee leuke workshops en zijn hiervoor bij Job Education te rade gegaan. Een partij die met de klant meedenkt en met de gekozen workshops “Lachen” en “Mindfulness” hebben we een hele gezellige en tevens leerzame middag beleefd. Leuke en professionele trainers zijn hiervoor ingezet die goed begrepen wat de bedoeling was. Kortom, een samenwerking met Job Education was voor ons een zeer geslaagde ervaring!

Niet gevonden wat je zocht?

Doorzoek ons complete aanbod van 55+ workshops.

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie

Zakelijke workshops.

Resultaatgericht, interactief en leuk!

Zakelijke workshops zijn perfecte momenten om je als werknemer te ontwikkelen.

Workshops zijn resultaatgericht, interactief en leuk. Daarom kan je in korte tijd een uitstekend leerrendement behalen. Veel werknemers willen liever niet meer met de neus in de boeken. Begrijpelijk. Incompany workshops zijn een uitstekende oplossing om medewerkers toch nieuwe kennis en kunde te leren.

Onze werkwijze.

Alleen het hoogste leerrendement is goed genoeg.

We zijn erg trots op ons team: ervaren trainers uit uiteenlopende vakgebieden. Zij kunnen de deelnemers perfect begeleiden.

Onze workshops zijn gericht op actief leren. Een perfecte manier om nieuwe kennis en kunde op te doen. Verwacht prikkelende theorie, rollenspellen en een breed scala aan oefeningen, opdrachten en uitdagingen.

Advies nodig?

We helpen graag.

Advies nodig? Wil je sparren over een maatwerk workshop?
We drinken graag een kop koffie om de mogelijkheden te bespreken!

color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
off
off