WEBCARE ALS KLANTENSERVICE

ZAKELIJKE WORKSHOP / WORKSHOP BEDRIJF

Je bent hier: Home » Zakelijke Workshops » Workshop Webcare als klantenservice

LEER PERFECTE WEBCARE TE VERLENEN

Met de opkomst van allerlei sociale media kunnen klanten steeds makkelijker in contact komen met de organisaties waar zij diensten of producten afnemen. Ga maar na: tegenwoordig kun je met jouw klacht of vraag bellen, facebooken, twitteren of zelfs instagrammen. Klantenservice is steeds meer een digitale dienst. Zo digitaal zelfs, dat er een term voor is: Webcare. En goede webcare is essentieel voor het imago van een bedrijf. Waarom?

Maak webcare een kracht van je bedrijf
Belde de klant vroeger nog gewoon op met zijn of haar vraag, tegenwoordig kiezen veel mensen direct voor een social media-kanaal. Het uitdagende daaraan is dat deze berichten richting een organisatie vaak openbaar zijn en dus voor iedereen zichtbaar. Zo kan iedereen zien dat klanten slechte ervaringen hebben met een organisatie. Met alle gevolgen van dien. Het is dus van levensbelang om snel, adequaat en servicegericht met deze nieuwe vorm van communicatie om te gaan. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zet je webcare in en maak je het een kracht van jouw bedrijf?

In deze workshop leer je alles over webcare. Na afloop weet jij precies hoe je deze nieuwe vorm van service tot in de puntjes beheerst. Benieuwd naar de concrete inhoud? Lees dan snel verder.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

✅  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

✅  Wat is (het belang van) webcare?
Webcare wordt steeds belangrijker in de serviceverlening. Maar de nieuwe digitale kanalen brengen hun eigen unieke kansen en uitdagingen met zich mee.

✅  Voorbeelden & Cases
Sommige organisaties worden gezien als toonaangevend binnen de webcare. Het is leerzaam te kijken naar wat zij doen, hoe ze dat doen en waarom ze dat doen.

✅  Impact op reputatie
Een van de uitdagingen van webcare; het is vele malen transparanter en schaalbaarder dan traditionele servicekanalen. Daarom valt er ook ontzettend veel winst te behalen. Maar helaas valt er ook veel te verliezen.

✅  Reageren en profileren
Hoe profileer je jezelf als organisatie of serviceverlener? En net zo belangrijk: hoe reageer je op serviceverzoeken? Essentiële vragen voor uitstekende serviceverlening.

✅  Do’s & Dont’s
Een slippertje is met webcare zo gemaakt. Het is belangrijk dat je weet wat je wél moet doen, maar ook vooral níét moet doen.

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

✅  Inzicht en kennis over de impact die webcare kan hebben op een organisatie;

✅  Een helder beeld van hoe de organisatie momenteel presteert op webcare gebied;

✅  Kennis van alle ontwikkelingen en do’s en dont’s bij webcare;

✅  Praktische handvatten om de webcare binnen de organisatie te optimaliseren.

Zijn er andere specifieke uitdagingen binnen de organisatie? In overleg kunnen de doelstellingen en resultaten van de workshop worden toegespitst op jullie situatie.

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

✅  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

✅  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€595,00Maximaal 16
2 uur€745,00Maximaal 16
4 uur€995,00Maximaal 16
7 uur€1.795,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Heb je interesse in deze workshop? We brengen graag een vrijblijvende offerte aan je uit.

Vul rechts in het scherm het offerteformulier in

Mail ons op welkom@jobeducation.nl

Bel ons op 030 - 227 2404

Wil je worden terug gebeld?
Vul dan het onderstaande call-me-back formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

+ Workshop

Met de opkomst van allerlei sociale media kunnen klanten steeds makkelijker in contact komen met de organisaties waar zij diensten of producten afnemen. Ga maar na: tegenwoordig kun je met jouw klacht of vraag bellen, facebooken, twitteren of zelfs instagrammen. Klantenservice is steeds meer een digitale dienst. Zo digitaal zelfs, dat er een term voor is: Webcare. En goede webcare is essentieel voor het imago van een bedrijf. Waarom?

Maak webcare een kracht van je bedrijf
Belde de klant vroeger nog gewoon op met zijn of haar vraag, tegenwoordig kiezen veel mensen direct voor een social media-kanaal. Het uitdagende daaraan is dat deze berichten richting een organisatie vaak openbaar zijn en dus voor iedereen zichtbaar. Zo kan iedereen zien dat klanten slechte ervaringen hebben met een organisatie. Met alle gevolgen van dien. Het is dus van levensbelang om snel, adequaat en servicegericht met deze nieuwe vorm van communicatie om te gaan. Maar hoe doe je dat precies? Hoe zet je webcare in en maak je het een kracht van jouw bedrijf?

In deze workshop leer je alles over webcare. Na afloop weet jij precies hoe je deze nieuwe vorm van service tot in de puntjes beheerst. Benieuwd naar de concrete inhoud? Lees dan snel verder.

+ Inhoud

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

✅  Zelfreflectie
Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

✅  Wat is (het belang van) webcare?
Webcare wordt steeds belangrijker in de serviceverlening. Maar de nieuwe digitale kanalen brengen hun eigen unieke kansen en uitdagingen met zich mee.

✅  Voorbeelden & Cases
Sommige organisaties worden gezien als toonaangevend binnen de webcare. Het is leerzaam te kijken naar wat zij doen, hoe ze dat doen en waarom ze dat doen.

✅  Impact op reputatie
Een van de uitdagingen van webcare; het is vele malen transparanter en schaalbaarder dan traditionele servicekanalen. Daarom valt er ook ontzettend veel winst te behalen. Maar helaas valt er ook veel te verliezen.

✅  Reageren en profileren
Hoe profileer je jezelf als organisatie of serviceverlener? En net zo belangrijk: hoe reageer je op serviceverzoeken? Essentiële vragen voor uitstekende serviceverlening.

✅  Do’s & Dont’s
Een slippertje is met webcare zo gemaakt. Het is belangrijk dat je weet wat je wél moet doen, maar ook vooral níét moet doen.

+ Resultaten

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

✅  Inzicht en kennis over de impact die webcare kan hebben op een organisatie;

✅  Een helder beeld van hoe de organisatie momenteel presteert op webcare gebied;

✅  Kennis van alle ontwikkelingen en do’s en dont’s bij webcare;

✅  Praktische handvatten om de webcare binnen de organisatie te optimaliseren.

Zijn er andere specifieke uitdagingen binnen de organisatie? In overleg kunnen de doelstellingen en resultaten van de workshop worden toegespitst op jullie situatie.

+ Follow-up

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

✅  Digitale toetsing
Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

✅  Team- en/of individuele challenge
Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

+ Kosten

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€595,00Maximaal 16
2 uur€745,00Maximaal 16
4 uur€995,00Maximaal 16
7 uur€1.795,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

+ Interesse

Heb je interesse in deze workshop? We brengen graag een vrijblijvende offerte aan je uit.

Vul rechts in het scherm het offerteformulier in

Mail ons op welkom@jobeducation.nl

Bel ons op 030 - 227 2404

Wil je worden terug gebeld?
Vul dan het onderstaande call-me-back formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Offerte aanvragen

Ontvang geheel vrijblijvend een offerte.
We nemen binnen één werkdag contact op.

(✉  34 offerteaanvragen afgelopen maand)

NIET GEVONDEN WAT U ZOCHT?

DOORZOEK ONS COMPLETE AANBOD VAN 60+ WORKSHOPS

Generic selectors
Alleen exacte overeenkomsten
Zoeken in titels
Zoeken in content
Zoeken in posts
Zoeken in pagina's
Filter by Categories
Geen categorie
De Job Education methode

Alleen het hoogste leerrendement is goed genoeg. Daarom: de Job Education methode.

Telefonisch adviesgesprek

Met een telefonisch adviesgesprek zorgen we dat onze workshops naadloos aansluiten op de behoefte.

Pre-workshop hand outs

Met onze pre-workshop hand outs kunnen deelnemers zich optimaal voorbereiden op de workshop.

Professionele trainers

Job Education werkt uitsluitend met professionele trainers. Zij kunnen de groep perfect begeleiden.

Interactieve workshops

Reflectie, rollenspellen en praktijkoefeningen verhogen de betrokkenheid en ontwikkeling van de deelnemers.

Uitstekend trainingsmateriaal

Job Education verzorgt uitstekend trainingsmateriaal waar de deelnemers mee aan de slag kunnen.

Persoonlijke leerdoelen

In workshops van Job Education is aandacht voor persoonlijke leerdoelen. Zo garanderen we een optimaal leerrendement op individueel niveau.

Optionele videotraining

Met optionele videotraining kunnen rollenspellen en oefeningen opgenomen, nagestuurd en geëvalueerd worden. Een krachtige tool voor optimale ontwikkeling.

Digitale toetsing

Job Education bied digitale toetsing na het volgen van een workshop. Zo wordt de nieuwe kennis en kunde verankert binnen de organisatie.

color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
off
off