WORKSHOP KLANTBELEVING

Je bent hier: Home » Workshops » Workshop Klantbeleving

OPTIMALISEER DE KLANTBELEVING

Veel werknemers in Nederland hebben te maken met klanten. In sommige organisaties zijn dat interne klanten, maar in nog meer organisaties externe klanten. Die klanten zijn natuurlijk essentieel voor het succes van een organisatie. Je wil hen natuurlijk binden, zodat ze lang blijven kiezen voor jou en jouw werkgever. Maar klanten worden steeds kritischer. Het is daarom erg belangrijk om hen een fijne, aangename beleving te geven zodra ze in contact komen met jouw organisatie.

Ben je wel eens bij een bedrijf binnen gelopen, waarna de dame of heer van de receptie je met de nek aankeek? Dat is geen mooi visitekaartje voor de organisatie. Zonde, want waarschijnlijk kom je daar nu niet graag meer. Deze contactmomenten vinden zich tegenwoordig niet alleen in gebouwen af, maar bijvoorbeeld ook telefonisch of digitaal. Ieder contactmoment draagt bij aan de klantbeleving en is dus belangrijk. Maar hoe realiseer je die optimale klantbeleving nu dan? Dat leren we je in deze workshop.

Als je veel in aanraking komt met externe klanten kan deze workshop van grote waarde zijn. Samen gaan we zorgen voor blije, terugkerende klanten die vol lof over jouw organisatie spreken. Benieuwd naar wat je gaat leren? Lees dan snel verder.

De onderstaande onderwerpen geven een indicatie van de mogelijkheden. Job Education biedt deze workshop op maat aan, gebaseerd op de groepsgrootte, tijdsduur en wensen van de klant. De definitieve invulling wordt van tevoren gecommuniceerd.

Zelfreflectie

Door op jezelf en elkaar te reflecteren maken we inzichtelijk wat de huidige stand van zaken is. Op basis van die inzichten kunnen er gemakkelijk persoonlijke leerdoelen opgesteld worden.

Wat is (het belang van) klantbeleving?

De term klantbeleving verraad al een hoop. Het gaat om de ervaring die klanten hebben met jouw organisatie. Of dit nu face-to-face, telefonisch of online is. Als je in wat voor manier dan ook in contact staat met klanten ben jij op dat moment het uithangbord voor jouw werkgever.

Cases

Praktijkvoorbeelden van klantbeleving helpen je om gevoel te krijgen bij het onderwerp. Welke organisaties concentreren zich hier al op en wat levert hen dat op?

Analyse organisatie

Wat doet jouw organisatie eigenlijk al op dit vlak? Op wat voor manieren komt de klant in aanraking met de organisatie? Wat voor kansen en bedreigingen brengt dat met zich mee?

Analyse klantreis

Verplaats je eens in de schoenen van de klant. Hoe ervaar jij het contact met de organisatie? Als je achterhaalt wat en goede of minder goede ervaring oplevert kan je beginnen aan de optimalisatie.

Plan van toepassing

Natuurlijk wil je alle inzichten, kennis en ideeën in de praktijk gaan uitvoeren zodat jullie de klantbeleving kunnen optimaliseren. Een plan van toepassing helpt je om dat te doen.

Uiteindelijk draait de workshop om de deelnemers. Zij moeten na afloop de ruimte verlaten met een optimaal leerrendement. In deze workshop gaan we daarom concreet werken aan de volgende doelen:

Je weet wat klantbeleving is en waarom het zo waardevol kan zijn dit te verbeteren;

Je hebt een helder beeld van hoe jouw organisatie in contact staat met klanten en waar er ruimte voor verbetering is;

Je creëert een concreet plan van toepassing om de nieuwe inzichten toe te kunnen passen.

Zijn er andere specifieke uitdagingen binnen de organisatie? In overleg kunnen de doelstellingen en resultaten van de workshop worden toegespitst op jullie situatie.

Alles draait om een optimaal leerrendement. We stimuleren je daarom om ook na de workshop actief met de stof bezig te gaan. Dat doen we op de volgende manieren:

Digitale toetsing

Na de workshop krijg je gratis toegang tot onze digitale toetsing applicatie. Door na afloop de digitale toets te doen kan je bekijken welke kennis je hebt opgedaan en waar je nog kan verdiepen.

Team- en/of individuele challenge

Tijdens de workshop krijg je de ruimte om voor jezelf een challenge te bepalen. Na de workshop kan je actief bezig gaan om het door jezelf gestelde doel te bereiken. Bij workshops waar teambuilding en –ontwikkeling centraal staat kan deze challenge ook als team worden bepaald en nageleefd.

Zo veel mensen, zo veel wensen. Onze workshops organiseren we daarom in verschillende tijdsduren. Andere wensen of een grotere groep deelnemers? We bespreken de mogelijkheden graag. Vul het offerteformulier in en we sturen vrijblijvend een offerte op maat.

DuurInvesteringGroepsgrootte
1 uur€645,00Maximaal 16
2 uur€845,00Maximaal 16
4 uur€1.195,00Maximaal 16

Genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Heb je interesse in deze workshop? We brengen graag een vrijblijvende offerte aan je uit.

Vul rechts in het scherm het offerteformulier in

Mail ons op welkom@jobeducation.nl

Bel ons op 030 - 227 2404

Wil je worden terug gebeld?
Vul dan het onderstaande call-me-back formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Deze klanten kozen ook voor Job Education

Offerte aanvragen

De Job Education methode

Alleen het hoogste leerrendement is goed genoeg. Daarom: de Job Education methode.

Telefonisch adviesgesprek

Met een telefonisch adviesgesprek zorgen we dat onze workshops naadloos aansluiten op de behoefte.

Pre-workshop hand outs

Met onze pre-workshop hand outs kunnen deelnemers zich optimaal voorbereiden op de workshop.

Professionele trainers

Job Education werkt uitsluitend met professionele trainers. Zij kunnen de groep perfect begeleiden.

Interactieve workshops

Reflectie, rollenspellen en praktijkoefeningen verhogen de betrokkenheid en ontwikkeling van de deelnemers.

Uitstekend trainingsmateriaal

Job Education verzorgt uitstekend trainingsmateriaal waar de deelnemers mee aan de slag kunnen.

Persoonlijke leerdoelen

In workshops van Job Education is aandacht voor persoonlijke leerdoelen. Zo garanderen we een optimaal leerrendement op individueel niveau.

Optionele videotraining

Met optionele videotraining kunnen rollenspellen en oefeningen opgenomen, nagestuurd en geëvalueerd worden. Een krachtige tool voor optimale ontwikkeling.

Digitale toetsing

Job Education bied digitale toetsing na het volgen van een workshop. Zo wordt de nieuwe kennis en kunde verankert binnen de organisatie.

color
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake/
https://www.jobeducation.nl//
#00bf79
style1
paged
Loading posts...
/home/workfuel/public_html/jobeducation.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://www.jobeducation.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Jouw e-mailadres
off
off